Tillbaka till startsidan

En hälsning

Har varit i Berlin sedan i onsdags och kom hem idag. Jag orkar inte skriva om alla dagar just nu så jag gör det imorgon.. ville mest säga det och berätta att det var en härlig men ack så utmattande resa! Det låter inte så bra på svenska men jag sa i alla fall under en av dessa dagar: "when I actually am healthy then it is the time when I feel most unhealthy.." För alltså att gå så mycket som jag gjorde... jag kan väl inte säga att jag klagade med ord så mycket.. men man hade ju kunnat undra om jag precis har fyllt arton eller åttio år.. Jag måste verkligen börja träna för min rygg är inte att leka med.. när man sätter sig ner så bara känner man att man äger en hel längdrygg som man inte riktigt har funderat så mycket över annars och sen när man reser sig upp så smäller varenda knota.. haha nä jag bara skoja.. så farligt är det inte! Men ååh vad jag många gånger bara ville säga "bitte, nicht zu fuss mehr!! Ich kann wirklich nicht mehr!!" men jag sa det inte :D Och min stegmätare på mobilen nådde över "health goal" igår, woho!

I alla fall så har jag väl inte så mycket mer att säga.. hela "historian" om dagarna där och idag kommer upp imorgon skulle jag tro.

Åh guuud vad trött jag är.. men har lovat Robin att prata lite ikväll så jag hoppas jag kan hålla mig vaken.. hur gör man det när marabouet är slut och jag känner "sömndoften" som filten utsöndrar?.. oh mann, oh mann.. får hoppas han blir fri till att prata lite snart!

Sov gott på er för det ska jag göraaaa.. länge också för den delen! Berlin är verkligen en härlig stad.. men den klår inte Hamburg! Glad att jag hamnade här och inte där. Ett exempel kan väl vara luften.. och stanken? Stinker väldigt mycket underjord för mycket.. precis som det gör i sthlm.. och luften är bara äcklig.. sen strassbahn.. äh... ni vet sådan som finns i göteborg.. typ tåg .. AH SPÅRVAGN! ja.. de är bara riktigt motbjudande.. snacka om att man inte ville luta sitt hår mot ryggstödet eller egentligen ta i något där.. örkiblörk x)..
Men jajaooo.. god natt på er! <3

Här får ni en liten bild och inte en allt för avslöjande bild över Berlin, som smakprov:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback