Tillbaka till startsidan

16. Februar 2011 - Deutschland

Ska alldeles strax gå upp så jag får något gjort på min lediga dag! Men tänkte att jag tittar in här och skriver några rader först.
Till en början, min mobil är i söndeeer, OFTA! I alla fall så vet nog de flesta som behöver veta om det redan, men ändå vill bara klaga i min blogg med :)
För det andre var det ju alla hjärtans dag nu i dagarna och jag kan väl säga att det kändes lite surt. Den vanliga tanken när jag missar något som egentligen ska firas med Robin till en början är den tanken, som jag nog har nämnt tidigare.. "när man nu har en pojkvän så är det första man gör och missar höjdpunkter, eller liknande". Jag har aldrig varit ett alla-hjärtans-dag freak, men det är bara tanken på att det finns en sådan dag och att man missar den som gör det jobbigt. Jag vet inte om ni förstår vad jag pratar om för jag märker att vad jag tänker inte riktigt går ner i orden jag skriver.
Hur som helst höll vi igång alla hjärtans dag på ett annat sätt. Vi tog upp vad vi hade gjort ifall vi inte hade varit isär och det gav ett leende på läpparna. Haha, nog för att det mest handlade om att jag skulle bli bortskämd med frukost på sängen och välja bio eller filmkväll hemma och var vi skulle äta och så, men ursäkta moi, x) det har inte hänt för ofta i mitt liv, speciellt inte det med frukosten, så jag kunde inte annat än le ett av de fetaste leendena i min historia. ^^) Trots jag många gånger har försökt inbilla mig själv innan att jag nte är så tjejig som alla andra, så fick jag nog ge mig själv en smäll på näsan denna gång, för det är nog inte riktigt sant.

Idag är tanken att jag ska träffa Leah, men jag själv var lite otydlig igår så jag vet inte riktigt om hon hängde med i svängarna. Jag hoppas att hon fortfarande har tid!

Ne, nu ska jag upp, duscha, göra vid mig, äta frukost, fixa med en present och ringa Leah!

ha en bra dag idag!


Jag saknar min Chaliiiis! Är det ingen som tar nya foton på katten??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback