Tillbaka till startsidan

12. Mai 2011 - Deutschland

14 mån<3

Började 45min senare idag men jag fick endå stressa eftersom jag glömde min väska och märkte det när jag var halvvägs. Kom 2 min försent trodde jag, men icke. Vi började alltså 45min senare inte en halvtimme senare som jag trodde. Typiskt.
Nå ja, mådde kasst ett tag av stressen och var svimmfärdig och utmattad men efter ett tag var jag på bena igen, gjorde dock inte så mycket under själva lektionen. I slutet bjöds det i alla fall på fika av läraren eftersom han är själv en student och igår så var hans lärare där och dömde honom och han bjöd oss då på fika som tack för medverkan. Snällit.
Sen hade vi konst, jag gjorde ingenting vettigt där eftersom jag redan är klar men jag hittade en franska att prata med. Så nu känner jag någon som bor ca 2h ifrån Paris. Skoj.
Sen hade jag tyska, och ja inget ovanligt där inte.

Åkte sedan hem och fortsatte lite med bilden, hängde med Lennart och Kai sen med ett tag och ja, vet inte. Normala vardagliga grejer. Fast skypade med Emelie och därefter så skulle jag gå och plugga.. hehe, gjorde jag inte. Eller lite, jag fortsatte med min bild till Äp:n och satte igång Beyonces video för inspiration. Alltså jag pluggade typ men till fel ämne.
Har i alla fall pluggat geografi med och kollat på eurovision ikväll.
Hej och hå. Så ser min bild och jag typ ut. + nya jeans från Monkie.


Ska dit bilder med till höger om tjejen.

godnatt?

hej lång arm och cepebild

NATTI NATTIIIII!!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback