Tillbaka till startsidan

21. Mai 2011 - Deutschland



Första gången idag (Nästan precis) som jag på riktigt pratade med min syster. Haha, sjukt ju. Tog bara några månader. Fast å andra sidan så är det svårt att hitta tid och de första tre månaderna pratade jag bara engelska typ och någon månad därefter har jag fortfarande tvekat på min tyska. Alltså jag var väl typ nervös, för jag vet att gjorde ett antal språkfel, men sen å andra sidan så är hon en så gó och glad tjej så jag slappnade av rätt fort och struntade i hur kass min tyska var, haha.
Jävla synd att vi bara för 7 dagar tillsammans. Skulle vilja säga, vilken jävla otur, men egentligen så har vi båda två haft tur med en hel del andra saker i livet, så att vi mer eller mindre bara bor ihop i 7 dagar är väl kanske inte världens undergång för oss.
Hur som helst så har hon praktik i oktober och därefter 2v lov, precis som Jule. Kanske blir det Sverigebesök för hennes del då.. hoppas, hoppas! Jule ville till Berlin i för sig.. min vi får la se.
Ska bara kolla upp ifall det finns möjligthet för de att göra praktik i Sverige. Borde väl ändå inte vara några problem, eller? Engelska kan de ju båda och tyskar... alla vet att tyskar är smarta, så uppskattade hade de blivit i alla fall ;)

Måste gå nu. Ska upp tidigt imorgon. BLÄ.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback