Tillbaka till startsidan

Blir bäng..

Precis som överskriften lyder, så blir jag det.
Igår tog jag på mig jeans och självklart så är det underbart väder, så svettas som en gris får jag göra hela dagen i skolan.
Idag tog jag på mig short. Nu regnar det. Som tur är jag hemma, så jag kan faktiskt slänga på mig ett par jeans snart, innan jag drar iväg till skolan igen (har håltimme). Fast då kanske det blir sol igen? aaahhhrr..

Fast vill ni veta mitt nya hatobjekt?
DRAGKEDJOR. oooooooooooo, de som ska vara så jävla smidiga. NEJ, NEJ OCH NEEEEJ. De funkar ju aldrig som de ska. När jag ska dra upp dragkedjan på mina skor så förstör jag varenda fingertopp på vägen och idag skulle jag egentligen ta på mig en jumpsuit. Det gick bra till en början, sen gick jag på toa efter det och då jag skulle dra upp den igen så fastnar den i tyget. Sitter och kämpar i fem minuter (skojar inte!) men det funkar inte och jag kommer redan bli sen till skolan pga den, så jag får snabbt hoppa ur den och slänga på mig en t-shirt och short. Liksom orka?
Sedan köpte jag ju en fin klänning i mars på Zara. Den dragkedjan funkar inte hela och jag tänker bara inte slänga plagget, så tar med den hem och ser ifall mormor eller farmor kan fixa den. HOPPAS!

En annan störig sak är att nu har jag kämpat i två dagar med att få iväg mitt bidrag till årsboken för YFU. Igår var filen alldeles för stor så fick sitta och ändra om alla bilder och sen fixa till texten. NU när jag äntligen är klar med det så funkar inte mejladressen som jag ska skicka den till???????? Liksom VAD I HELVETE?!

Hehe.. och nu ska jag snart iväg till historian och dö. Ah, har inte lust för det heller. Känner mig inte sådär jättepepp på denna dagen.

Nå, ja. Engelskan var helt okej idag iaf, för en gångs skull!

Ska pysa nu! kramiiii.

kolla.. man kan heller inte använda jumpsuiten ifall dragkedjan särar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback