Tillbaka till startsidan

Mardröm på sitt eget lilla vis

Det känns inte helt okej att börja drömma att jag är i riskzon för magsjuka igen nu när jag ska iväg!! Bidrog ju att jag vaknade klockan fem och mådde pyton. Kunde inte heller somna om efter det.. så nu sitter jag och är pissigt trött men kan inte sova och det magonda + skakningarna kommer och går. Jag förstår inte vaför jag inte bara kan släppa det!
Ska det alltid vara såhär?? vart enda dumma gång som jag blir påmind om den sjukdomen. Jag själv tycker det är stört så jag undrar vad en terpeut hade sagt om jag hade kommit dit med mina "besvär". - vet du ungefär vad det som gör att din panik utlöses? - eh... eh.. magsjuka och den förväras när jag ska resa. Inte katten vill jag vara på resande fot och sitta inne och tuppa av på offentliga toaletter.. nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback