Tillbaka till startsidan

12 juli 2010 - Sverige

Hejsan, Hejsan!

Tänkte jag skulle ge er en liten status på hur det ser ut och känns just nu när det inte är så långt kvar.
Det går upp och ner fortfarande, och det har jag väl börjat vänja mig vid, känns det som, haha x)
När det känns så jävla bra här i Sverige så känner jag bara: varför åker jag? vad gör jag?! jag har det ju så bra här!!
Men sen när jag hör något angående utbytesåret så blir jag så: wiiiii!! vill åka nu :D!
Så ja, det är massa tankar och känslor.
Igår var jag hemma hos Robin och föreställde "värd" tillsammans med honom. Våra gäster var mamma, pappa, Hampus, hans mamma & Patrik! :) Det var riktigt, riktigt trevligt!
Efter vi hade ätit efterrätt så pratade vi lite om Tyskland och så går hans mamma (Anette) iväg en liten stund och kommer tillbaks med en söt liten present, inslagen i lila och utanpå är det ett hjärta. På hjärtat så står det dessutom "lycka till". He-he.. jag började skaka x) Men alltså det där var riktigt söt, gulligt, omtänksamt och allt det där! och halsbandet som jag fick var dundersnyggt och föll mig i smaken! Så det följer med ner i resväskan precis som hjärtat med texten "lycka till" :)!


Något som med "händer" just nu är att jag drömmer varenda natt om något som är relaterat till utbytesåret.
Och innan har jag bara kunnat säga att drömmar är till för att rensa tankarna. Men nu kan jag både säga det och förstå innebörden! Vissa nätter är det sådant som skrämmer mig och jag kan få känslan om att jag inte vill åka. nästa natt ger drömmen mig något positivt och då vill jag genast åka igen. Haha, det är rent sjukt!

Förresten så har min värdsyster (hon som ska vara i USA under tiden jag är i Tyskland) mailat mig och lagt till mig på facebook och msn! Så jag har mailat tillbaks lite och sådär och hon verkar hur underbar som helst!! :)


Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback