Tillbaka till startsidan

20 juli 2010 - Sverige

Hej!

Tänkte bara på rubriken... det kommer faktiskt aldrig stå "20 juli 2011 - Tyskland", för då är jag redan hemma igen, haha.
Men i alla fall.. Jag pratade med Frida igår på Facebook, hon sa något i stil med "shit, du åker nästa vecka" och jag tänkte bara.. nää du, inte så snart! näst,nästa vecka. Men jag kollar upp det i kalendern... och Aa fan, jag åker nästa vecka... så SHIT!
Gud... jag har verkligen en massa jag måste göra och planera.
Måste fixa *hemligt* och *hemligt*, sen ska jag fixa 5st presenter till mina värdfamiljer.
Mitt rum måste även städas klart. Jag ska hinna säga hejdå till folk, men kommer inte hinna alla. Men har i alla fall lovat Sandra, Olivia, Caroline & Amanda. Sen har jag ju även mitt lilla vanliga "gäng" på Bästa vän, Philip, Mimmi, Christian, Rebecka också Robin såklart!
Robins föräldrar och min släkt har jag med lovat att säga adjö till.
Sen ville jag egentligen träffa Smulan innan jag åker men det hinns nog inte med. På måndag ska jag till Danmark, mitt i allt, haha. & sen måste jag mejla YFU om min tyska skola (att de inte svarar), måste prata med CSN, packa, packa & packa! Bestämde med Robin att vi skulle fira ett halvår sista vecka genom att åka till Ven och nanna över... men fan, jag undrar om man verkligen hinner det alltså.. dessutom har han dratt på sig en förkylning. Ajsing bajsing. Har verkligen inte tid att sitta här idag känner jag.

Ha det så bra!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback