Tillbaka till startsidan

23 juli 2010 - Sverige

Halluj!

En vecka kvar... nästa fredag sitter jag inte här i min säng mer. Då är jag i Tyskland. Japp, jag är nervös och har blandade känslor! & egentligen så är jag så stressad så jag inte vet vart jag ska börja. Okej, att jag kanske gör det värre än vad det är (med att ha en massa saker att göra), men jag blir nog lätt stressad också.
Det värsta är att jag inte känner mig så frisk för tillfället heller. Halsen har känts konstig hela dagen och nu känns det lite som att jag har åkt på en urinvägsinfektion. Alltså helt ärligt liksom... känns det som att man har tid med det? n.e.j.

Idag så var jag inne med mamma, pappa, Hampus & Robin i Malmö och kollade på en netbook och en systemkamera som ska med.
så dessa blir det troligtvis i morgon:



För övrigt så har jag börjat packa ner på riktigt nu och senare ikväll ska jag fortsätta med det, träffa Amanda för ett "farväl" typ, städa klart rummet och göra upp listor.
Vi hörs & ses.
Tjintjong!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback