Tillbaka till startsidan

28 juli 2010 - Sverige

Två dagar kvar!! det är sinnes! fast egentligen så är det typ en dag. Idag är det onsdag och klockan är rätt mycket, så snart är det torsdag och på fredag ska jag typ inte alls vara i Sverige.
Gårdagen var jag i Danmark med mamma,pappa,Hampus & Robin. Tanken var att vi skulle gå på ströget men jag och Robin blev sugna på tivioli, så efter en tid på ströget drog vi dit. Jag åkte Demonen. TVÅ gånger, yeaah ;) den var faktiskt sköj x) men det tog ett tag att komma upp i den x) åkte även annat kuwl :)
Vi åkte hem sent på kvällen han och jag och mamma hämtade upp oss vid svedala station. Det var en riktigt fin dag! Vi fick "firat" vårt halvår för tidigt i alla fall, mihi :)<3

 Idag vaknade jag upp vid 7 och mådde inte alls bra, men tog en ipren och somnade om. Vaknade till vid halv elva igen och då gick vi upp och åt frukost. Jag bestämde mig sen för att fråga Rebecka om hon ville ses en stund och säga "farväl - vi ses snart!". Hon kunde, så jag cykla ner till byn och träffade henne medan Robin åkte och tränade. Jag var hemma igen vid halv tre tiden och då var mormor och morfar här. Morfar fyller 77 år idag! GRATTIS! :)
Efter maten gick vi upp och packade om. Jag är så gott som klar. Det är bara papperna som ska fixas och handbagaget. Robin har somnat för tillfället men han piggnar nog till snart, för snart är det tårta ;) hähä!

BTW.. Jag tror inte spettkakorna får plats -.-' Jag får se vad mamma har att säga, om hon finner en lösning, x)
Den enda jag kan komma att tänka på är att de skickar ner det som present i efterhand :)

Bilder från igår och idag kommer upp senare, skulle jag tro.

Ha det bra sålänge!! KRAM!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback