Tillbaka till startsidan

8 juli 2010 - Sverige

Hej, hej!

Det har ju varit en rätt kraftigt dal nu som har varat för längre! Som tur är så har den löst upp sig litegrann och jag börjar bli riktigt redo för att åka! Känns bra som fan, var rädd att den känslan inte skulle komma tillbaks ett tag där, haha :P
Nu njuter jag av mina dagar i Sverige, men känner att det är för lite tid kvar egentligen, men samtidigt... jag har hela livet på mig i Sverige sen. I Tyskland har jag bara ett år, troligtvis. Så vadfan, det jag inte hinner nu, hinner jag resten av mitt liv!

Bild på mig, då jag senast var påväg till Tyskland! (Dock med båt då och det var bara en snabb tur)


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback