Tillbaka till startsidan

1 juni 2010 - Sverige

Hejsan, hejsan!

Fick ett mail idag med mycket information från YFU. Det stod bl.a. en vägledning till hur jag ska boka flygplan, vart mitt läger kommer att vara och när jag ska vara där. Samt ett intyg som ska skickas till CSN och lite annat smått och gått.
Det bästa då?

Fick en välkomstfamilj! :D
Familjen Två värdföräldrar och två värdsyskon!
Tycket att det låter hur bra som helst, så jag kommer nog trivas bra där under tiden jag är på läger... vart jag hamnar sen vet jag inte.

Mailade även familjen idag... mest för att säga hej liksom, så väntar på svar nu.
Fast måste dock gå och plugga historia nu snart.

Ses och hörs!

Nedräkning: 59 dagar!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback