Tillbaka till startsidan

11 juni 2010 - Sverige

OCH SÅ FICK MAN VÄRDFAMILJ!!! Vad säger man? BOOOOOJAAAAAAHHHHH :D

Hej, förresten :)!

Idag var det då skolavslutning (regnat som vanligt) men även Mimmi och min vv*-bror Pavels födelsedag, gratulerar, gratulerar liksom :)

* Välkomstvärdafamilj
- blev lite långt det där..

När jag kom hem idag så hade jag fått ett lite brev från YFU (inte de vanliga stora alltså), så jag tänker först.. värdfamilj, ja? hm... sen tänker jag... värdafamilj, nej? Vi har ju glömt inbetalningen den 1 Juni så jag började tro att det var en påminnelse istället.. men var det, det? N E J!
FÖR DET VAR EN VÄRDFAMILJ, YEEEEEEEES.
Så jag har nu pratat med Emelie och mormor på telefon och sen Robin på sms, stackarn jobbar :(
Ville ringa mamma och pappa men pappas mobil funkar aldrig och mammas är urladdad. Ska snart ringa hem till farmor och farfar dock.

Men i alla fall.. min värdfamilj bor i närheten av Hamburg & består av värdföräldrar med tre barn - en 18 åring, en  15 åring & en 8 åring!
15åringen åker dock till USA som utbytesstudent under min vistelse där, så jag kommer inte träffa henne.
De alla ser jättejätte trevliga ut och det känns inte som det hade kunnat bli bättre just nu!

Skolan jag ska gå på verkar inte var så farligt långt ifrån huset.. så det är positivt!
Alltså jag är verkligen jättechokad över denna placering, den är så sjukligt bra! YFU är en riktigt bra organisation!
Liksom helt ärligt... i typ utkanten av en av de största städerna i Tyskland.. är det störtbra, eller ÄR DET?! :)




nedräkning: 49 dagar! (under 50 strecket.. Oh jiiiiisus :'D)

Tjingtjong :)

Hälsningar
Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback