Tillbaka till startsidan

22 juni 2010 - Sverige

Tjohej!

Jag mejlade min värdfamilj för en eller två dagar sedan och igår när jag skulle gå och lägga mig hade jag tydligen fått ett svar!
Det var min äldsta värdbror som hade svarat mig, vilket gladde mig, för då vet jag att hela familjen vill ha mig.. eller alltså.. ni fattar? Det är inte bara föräldrarnas val att ha mig, inte för att det skulle ha varit så i vilket fall som helst, men nu fick jag i alla fall en bekräftelse tyckte jag, vilket känns bra! x)

Jag hade frågat om min skola framförallt och enligt min värdbror så tyckte han om den! Skolan var inriktad på konst och kör (eh, haha? :P) med bra och vänliga lärare, speciellt den "viktiga läraren". Så vi får väl se om jag får mod och börjar sjunga i kör, haha.. vilken syn...
På skolan fanns gick det ca 700 elever.. det är väl rätt lagom kan jag tycka.. det är liksom inte 100.. och det är liksom inte 1000, hehe x)
Det kanske känns mycket med 700 elever, speciellt när jag antagligen ska gå i 11th grade.. - innebär att jag kommer ha lektioner med olika elever.. alltså att jag inte kommer ha en särskild klass.. men det är faktiskt inte så farligt. Skolan skulle tydligen inte ha haft så många utbytesstudenter.. så lite intressant hoppas jag allt att jag lär vara, haha!

Sen så svarade han även på vad han gjorde inom "Konstvärlden".. och det var då mest ta foto och sen hade han gjort några skisser (tror jag det var) för ett tag sedan.. sen höll han även på lite digitalt med flygblad och affischer.

Japp, det var väl det jag hade att säga, haha.

Vi hörs, ses och luktas :)


På lägret fick vi en YFU-tröja! najs colors, yessss ;P



haha vad fan hände med min fot xP?

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback