Tillbaka till startsidan

28 juni 2010 - Sverige

Morsning!

Det börjar kännas på riktigt nu. Fruktansvärt blandade känslor men när man ser att det snart (imorgon) bara är 30 dagar kvar, kan man inget annat än att få en klump i magen.

Jag vill så gärna följa tipsen jag fick på pre camp, men hur ska man kunna släppa taget om Sverige helt? det känns i nuläget näst intill omöjligt. Men det löser sig nog sen.
Jag kom i alla fall på två saker jag ska göra. Usch gud vad mycket som egentligen ska göras.. men i alla fall.. när jag reser till Tyskland så kommer jag antagligen inte ha möjlighet att höra av mig till er i Sverige så då är min tanke att inom en vecka så kommer jag skriva något blogginlägg. Ska försöka göra det så snabbt jag kan, men det måste kännas rätt. & vid mina blogginlägg med start i Tyskland så får ni gärna kommentera! Ett bra sätt med kontakt, för då dör det inte ut helt, men det är ändå tillräckligt lite kontakt för att jag ska kunna fokusera på annat :)



Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback