Tillbaka till startsidan

10-14 oktober 2010 - Tyskland

Jag antar att ni redan har fattat att det aldrig kommer hända att jag skriver om de dagar som har varit.. hehe x)
Det har hänt så mycket bara och jag har inte direkt kommit hem i tid för att palla med bloggen.
Men jag kan försöka sammanfatta de lite bättre än tidigare..
Jag har varit med Leah rätt mycket. Jag har bl.a. börjat rida.. fast bara skritta.. vi tar det så smått så idioten här inte trillar av igen x).. Så ja, i stallet har jag befunnit mig rätt mycket! Vädret har bara varit så himla underbart med så det har varit lite som i en saga därute. På onsdagen så hämtade jag upp Lenni för första gången på hans fritids.. det var inga större problem. Leah hjälpte mig att hitta och sådär. Däremot klyddade det lite senare med var lenni skulle ta vägen efterråt men han följde med Janne och Inga till Ingas syster som bor någonstans utanför Hamburg.
En dag valde jag och Leah att baka en klebrig schokoladekuchen.. kladdkaka alltså. Vi hittade inget kakao så vi bestämde oss för att köra till en mack och hoppas på tur. Det hade vi inte.. däremot hittade vi massa annat sockritt och onyttigt mojs som vi handlade.
Istället för kakao tog vi typ oboy.. hähähä.. kakan blev SOCKRIG.. inte så god. Men bättre lycka nästa gång, eller något.

En annan dag när jag hade varit i stallet ett tag så cyklade jag tillbaks hem igen för att möta upp Lenni och Birte. Vi hade bestämt att vi skulle göra en cykeltur.. bl.a. ut till stallet. Så vi körde tillbaks dit och kollade och efterråt körde vi en "omväg" hem. Blir ju inte en omväg om vi skulle göra en cykeltur, hehe. Vi körde inom en bio-laden.. typ där finns "eko"-produkter?.. ni vet sådant som är odlat eller producerat lokalt? Ja, det var rätt nice därinne och vi kollade även runt på deras bondgård :)

Jaoo.. det var väl en okej sammanfattning, tror jag.

Morsninggg!

Amanda

Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

Vad roligt att du börjat lite med hästar, att rida och hålla på med hästar är bland dom roligaste sakerna jag har hållit på med. Hoppas du har det roligt ^^

2010-10-16 @ 13:44:46
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/
Postat av: eem'

oh så avis jag blir att du börjat rida :P! men är det lika fritt, skönt och ja najs som vi pratat om? :D

2010-10-16 @ 14:59:21
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback