Tillbaka till startsidan

16 oktober 2010 - Tyskland

Godi kvälli på eri! :)

Min sista långa sovmorgon idag för detta lov. uh, sorgligt :(
Det gick rätt trögt med att få igång dagen, men sen gjorde jag vid mig och började fota litegrann,
Runt 4a tiden cyklade jag med Janne, Inga och Ramona till en hockematch. Fast det är typ inte hockey.. de spelar det på gräs och har några konstiga klubbor, hehe.
Det såg lagom brutalt ut och lät det likaså.
Birte och Lenni kom dit också och kollade och jag cyklade hem med de lite innan matchens slut för jag frös så himla mycket. Det är INTE okej att ens tår och fingrar blir isbitar i mitten av oktober!!! Hur fan ska det bli till vintern? ÅHHHH, jag vill inte ha vinter!!!

Vi drack i alla fall varm choklad, åt choklad, sen var det även film och abendsbrot (kvällsmat.. direkt översättning kvällsbröd men det låter ju inte normalt, hehe)
Vi såg 102 dalmatiner.. mähä.. det var ett tag sedan men jao, den var bättre än twelve igår!!

Ikväll blir det nog mer film med Janne, Inga och någon/några andra (?).. sen imorgon ska vi köra till flensburg imorgon kl 8.. åh :(( Jaja dagen lär nog bli trevlig.. men kl 8.. åhhh x(

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Amanda

Kommentarer
Postat av: sandra

läs & kommentera gärna min blogg :)

www.ssandramikhail.blogg.se

2010-10-18 @ 23:09:58
URL: http://ssandramikhail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback