Tillbaka till startsidan

20 oktober 2010 - Tyskland

Hejsan mina hjärtan! :)
Guu'h.. att en blogg alltid bara är rolig in the beginning..
Kan berätta i alla fall att the days flyter på jeflans bra i alla fall. Mitt schema blev klart idag!!
Ich habe jetzt vier stunden deutsch mit Frau neumanns klasse, und mag ich das? JAA. Frau Neumann ist seeehr nett!

Idag såg jag på facebook att vi har en lä.... alltså vänta nu.. jag kan inte skriva mer. Först skriver jag "att vi hade... nej, vi HAR" sen skriver jag "lächa" istället för läxa.. oh maaaaann alltså!!! fan vad störigt. Men i alla fall! Jag såg att vi HAR läXa tills imorgon i tyska och jag hittar såklart inte pappert.. Har letat överallt. Kom dock på att jag gick inte officiellt i deras klass när de fick läxan, så mer eller mindre så har inte jag fått den, hehe x).. nej men jag ska göra den tillsammans med Jule imorgon i skolan.
Sen på lunchen ska vi ner till Blankenese och äta pommes och handla godis, hähäähähä... x) niemal ohne süssigkeiten.. oder ;)?

Something els?.. hmhmhmmmm... eh.. Mia.. den andra katten har börjat bli lite bättre vän med mig nu!! wiii, hon är en sådan skygg en x) och humhumm.. jag måste städa mitt rum och läsa i en engelskbok. Jippi. Vet ni? Vad hände med min läsning?! Jo, det vet jag. För lite intresse för böcker.. nu läser jag superduper söligt. På engelsklektionen så sa läraren "ta ett papper sen när ni har läst de där 2 kapitlen"... tiden gick... sen sa hon "ja alltså.. nu får ni nog ta ett papper för snart är tiden ute.." då var det bara jag och två andra som fortfarande inte hade tagit något. Alltså gud.. jag brukade vara snabb på att läsa. S.k.är.p.n.i.n.g.


Här har ni mitt schema i alla fall. Gubbarna uppe vid "Måndag,tis,ons..osv" är lite fel. Den där "åhnäj"gubben ska vara på torsdagen inte på tisdagen. Tisdagen är helt okej nu när jag fick fyllt igen luckan med georgrafi.
OOOOHHH ja justeeee! En sak till om mitt schema.. min geografi klass ska vara med 9:klassarna.. alltså..jag ska ännu en gång hoppa in i en ny klass.. oh jisus. Inte jättepepp, om man får säga så. Har blivit lite trött på att hoppa hit och dit nu.. har aldrig gjort det så mycket förut som nu.

Oj förlåt.. mitt schema skulle jag visa ju x).. hähä..
HÄR har ni i alla fall det;

tror ni förstår det mesta, eller hur?
Geschichte är i alla fall historia och PGW är typ.. politik och ekonomi.. fast det kan ni egentligen inte fråga mig om.. fråga någon annan om vad det är, för jag vet nog fan inte alltså, x) Nog den enda lektionen som man håller på att somna in till.

Nu ska jag läsa i min engelskbok och göra uppgifter.
Godnatt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback