Tillbaka till startsidan

30 september 2010 - Tyskland

Hallå där!

Jag vet att detta blir en dag försent, men det blir lite svårt att hinna med bloggen och sådär.
Hur som helst så var skolan okej, inget märkvärdigt. Min grupp var ganska lat och det hände väl inte så mycket.
Sen efter skolan när jag hade varit hemma ett litet tag så for jag, Birte och Lenni till IKEA!!!
Och hur var min reaktion väl där? Jag var i chock alltså :P Jo visst att jag visste att det skulle vara svenskt där och så.. men jag trodde väl ändå att man hade gjort det till lite mer "tyskt", men icke. Den enda skillnaden var ibland språket och sen att de även hade majonäs till pommesen och inte bara senap och ketchup. Men som jag skrev, så var det bara ibland med språket. Såg en skylt i resturangen "kyckling i bitar"... SAY WHAT?! k.y.c.k.l.i.n.g. i b.i.t.a.r.... SVENSKA! det var lagom sjukt x), men jao, hehe, så vart det i alla fall.
Jag kollade mest runt idag för jag vet inte riktigt hur jag vill ha mitt rum än med detaljer och så men nästa gång kanske jag köper lite mer än ett par ljus och två lampor. (jag köpte inte ens det.. för jag fick det O.O! Tackar!)
 
 Vi kom hem lagom sent, så det blev sängen direkt eftersom jag började 8.00 dagen efter.


Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snåle

nu är det den 2 oktober! semester eller?

2010-10-02 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback