Tillbaka till startsidan

5 oktober 2010 - Tyskland

God kväll på er!

Har precis kommit hem från Leah! Hade en trevlig kväll med hon och hennes syster. Kvällen började med att jag mötte henne på glasscafét här i närheten där vi tog vars en bägare (fatta hur god blodapelsinsglass ärrr!) och satt oss ner och pratade. Mestadels pratade vi om djur, haha och jag fick äntligen slänga ur mig lite om min älskade Nassebjörn därhemma som jag saknar att höra gnällandes på mig om mat x)
Vi gick senare hem till henne och under den största delen så vart vi bara inne på hennes rum och hennes lillasyster dök upp rätt tidigt.. tror hon är lite "Intresserad" av mig, haha! Nej men hon ställer mycket frågor och vill hänga med oss när jag ska kolla på vinterjacka och sådär.. det gör mig glad!

Morgonen idag var väl okej, kände mig fortfarande tom, nersunkad och sådär.. men sedan tog jag en dusch och fräshade till mig litegrann och sen gick jag ut på terassen med dator,mobil,usb-sladd,hörlurar,filten, täcket och mat. Fixade över låtar till mobilen och sen låg jag i flera timmar och bara lyssnade på musik därute och andades frisk luft. Fy vad härligt!

Nu ska jag nanna. Tjingiiisliingiis! :)<3


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback