Tillbaka till startsidan

9 oktober 2010 - Tyskland

Vart med Leah för andra gången idag.
Vi åkte in till stan och handlade.. jag handlade en hel del. Handlade jacka, en halsduk, en t-shirt, boktäver i kartong, paljetter som jag ska pynta dem med, guldspray som jag ska färga bokstäverna, och en sparko :D!
I will show you pictures of it someday.. aber nicht heute.

efter besöktet i staden tog vi s-bahn hem och sen cyklade vi båda hem till sig.
Jag sov gott den natten. Himlans trött i mina ben. Det är så fruktansvärt jobbigt att ta sig runt i Hamburg på en Lördag.. fullsmokat med folk och fötterna bara värker! Lusten över att handla och att ens orka få ner mat i magen tappar man och man vill typ bara falla ner i en mjuuuk säng, sluta ögonen och sova, haha.

Ja.. das war alles.
Chio! 


Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

Sv: Ja Amanda, du har totalt rätt i det du säger. Du är så klok, du har liksom svaren på alla mina frågor, och funderingar :) Det är precis som du säger det är nog värt mödan att hitta den som man VERKLIGEN vill ha, istället för konsekvenserna ska inträffa som du nämnde!

2010-10-15 @ 18:42:47
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback