Tillbaka till startsidan

RÖSTA!!

Okey.. ursäktar mig väldigt mycket för att jag inte har skrivit här!! Har bara inte haft tid, har varit mycket i stallet, hängt med Leah, bakat, varit i flensburg och sådär.. jag lovar att uppdatera om mina senaste dagar här snart.. men först måste jag be er om en sak. Jag ser att jag endå har ett antal besökare varje dag så det är bara dumt att inte lägga upp det här..

Snälla, snälla, snälla... gå in på http://svt.se/2.141758/ , lyssna, och sen RÖSTA! 3,50kr är inte så mycket, eller hur? :) man behöver i för sig ha en mobiltelefon.. för er lite äldre som läser x).. men sprid vidare till vänner och släkt vettja, för visst är låten värd att hamna bland de 5 första i alla fall :D?!
Taaaaaaaaaaaaaaaackar :))!


ps: jag vill fan ha en chihuahua x).. hitta detta gullet i stallet, hähä x')

Kommentarer
Postat av: eem'

haha jag har nog röstat 6-7 gånger redan x) :D

och über söt vovvsing :o :D

2010-10-14 @ 16:23:00
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback