Tillbaka till startsidan

10 september 2010 - Tyskland

Hej, hej!

Har nog inte sådär jättemycket vettigt att skriva idag faktiskt.. men hur som helst så var det då skola som vanligt med start kl 8:a. PGW, historia på engelska och sen engelska. Slutade 13.15.
Alltså jag blir förvånad över mig själv nu för tiden. Presentationen på PGW:n gick verkligen suuuperbra! Jag var till och med den enda som lyckades då presentationen lite rolig eftersom hela klassen skrattade under ett tillfället :P minns inte vad det var om, men tror det var om att jag frågade hur de uttalar EU och så fatta inte läraren vad jag mena typ från början fast jag uttala det rätt. Haha.
Jaja änyway.. jag var inte lika nervös som jag brukar vara.. och det lönade sig, för presentationen blev mycket bättre!
Så får tänka på det senare, vid nästa tillfälle, haha.

Efter skolan åkte jag hem, visste inte riktigt vad jag skulle göra.. Ville ha tag på Marcis men hans mobil var avstängd och FB var han inte inne på.. så ja.. inte så mycket med det.
Kvällen tillbringade jag i alla fall med Janne och hans vänner, samt till en början resterande familjemedlemmar här :)
Det var en riktigt gó kväll :D haha :)
Fast jag hade i för sig dum huvudvärk.. vet inte varför den kommer ibland bara sådär, men jaoo xP
Imorgon åker Janne tillbaks till Frankrike så jag sa hejdå till han nu för jag pallar inte gå upp så jävla tidigt när jag har helg, haha! :P

Aoup men jaoo.. vi hörs! <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: Leyla

Fin blogg:D vad görs?

2010-09-11 @ 16:35:49
URL: http://leylalicous.blogg.se/
Postat av: sofie

söt header du har :)

2010-09-11 @ 18:36:35
URL: http://zzie.blogg.se/
Postat av: Mammabea.se

Haft en bra dag? Kram

2010-09-11 @ 19:07:58
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback