Tillbaka till startsidan

12 september 2010 - Tyskland

Oki.. I know.. it is den trettonde idag, but I forgott..

Det var då den tolvet ja.. halvårs-dagen! Det kändes ju lustigt, inte så komiskt och lagom ensamt. Men det flöt på rätt bra i alla fall. Kai tyckte vi skulle göra något, så jag inte försjönk i tankar vilket jag med ansåg var en bra idé.
Så jag, Kai och Lenni tog s-bahn till Altona (med ett gammalt tåg till en början - det kommer typ bara en gång om året så alla springer runt med kameror :P).. det var iaf coolt! I Altona gick vi på ett Museum som handlade om kusten, Elbe, osv. Så jivla najs det var!
Sen åkte vi hem och åt, och på kvällen skypade jag läänge med Robin! Haha.. vad gör man liksom? Det som var "kul" det var att vi satt och diskuterade om vi skulle ha msn eller skype, var kvalitén var bäst.. vem fan sitter och diskuterar en sådan sak när man har något som är värt att firas? ahh MANN! det var döskrattretande! :P
Ajo.. det var typ om den dagen, haha.
Tjingeling <3

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback