Tillbaka till startsidan

13 september 2010 - Tyskland

HOJ!
Idag hade jag sooooooovmooooooorgon :D yej!!
I skolan gjorde jag typ verkligen ingenting.. sjätteklassarna var en kvart försenade till lektionen och på lektionen samlades de i grupper och läste upp historier som de hade skrivit.. sen valde de en historia och en uppläsare.. resten av lektionen gick ut på att varje grupps "utvalde" presenterade historien.. och that was it :P

Jag cyklade hem och åt maaaat med Kai och Lenni.. sen åkte Kai till jobb och jag och Lenni gjorde läxa. FI.. religion på tyska är INTE lätt.. okej, INTEEE LÄTT! :)
men jao x)..
Cyklade sen till kören och idag var det inte jätteskoj för allting tog så lång tid och ja.. jag vet inte.. upprepningar hela tiden och sådär. Sen visste jag inte själv vad jag höll på med xP ena stunden står man och sjunger med supranerna och andra stunden så kommer man på sig själv att man sjunger med killarna.. haha shit xP

Kom hem sen och åt igen.. haha :P & ja.. nu är jag här då.. tillbaks i mitt härliga rum!

Godnatt på er <3


Amanda

Kommentarer
Postat av: Angelique

Tävla och vinn nagellack ifrån Depend hos mig :)

2010-09-13 @ 22:29:56
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Maja

haha, tråkig lektion, på min svenska lektion idag skulle man göra charader! haha

2010-09-14 @ 19:49:20
URL: http://majsaanlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback