Tillbaka till startsidan

16 september 2010 - Tyskland

Morsning :)

Hade sovmorgon idag vilket var jävligt nice med tanke på att det öste ner massa regn runt 8-tiden.. så det hade inte varit så kul att ta sig till skolan, haha.
På tysklektionen hände inte så mycket.. eleverna presenterade vad de hade arbetat med och jag satt där och lyssna som vanligt.
Möte sen Paulina och två andra tjejor, som jag inte minns namnet på och jag pratade med de ett tag och sen gick jag in till Frau schult och pratade om de nästa följande 2 veckorna, när resten ska på praktik. Vi kom inte direkt fram till något så jag ska in till henne imorgon igen.
Jag cyklade sen hem om satte på en film, åt och gjorde lite engelsk historie-läxa.
Sen var det dags för kunst. Ett av de roligaste ämnena.. jag vet att jag inte kan rita, haha.. men det är i alla fall intressant för jag fattar i alla fall lite vad läraren pratar om och sen kan man bara sitta och rita litegrann.. att det kanske inte blir sådär värst konstnärligt bryr jag mig inte så mycket om.

Här har ni bild på vad jag har ritat (den är inte riktigt klar än):





ja, det var det, det :)

Senare ikväll ska vi till ett shopppingcenter där man typ kan handla allt.. låter bra det, för jag vet inte alls vad man kan handla i present till en som man känner lite smått och som fyller år idag..ja,ja, det löser väl sig :)

Ha en bra dag! <3

Amanda

Kommentarer
Postat av: fanny pettersson

hej:)

jätte fin blogg!

allt bra (=?

2010-09-17 @ 18:06:00
URL: http://faannnyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback