Tillbaka till startsidan

18 september 2010 - Tyskland

God kväll på er!

Idag har jag varit i stan med Paulina! Guuh så stort det är här och liksom det finns typ 5 st H&M på gångavstånd.. i Sverige får man ju oftast åka med bil för att hitta 5st H&M:s på samma dag.

Jag hittade iaf lite underkläder, hörlurar, marabou (shiet.. den smakupplevelsen o.O), en eyeliner & SKOR .. klackar.. kanske inte så bra nu, jag vet.. men jag fyller ju faktiskt snart år så behöver ha fina skor tills då :D
Ni kan få någon bild sen på skorna :)

Förresten så blev det "missförstånd" idag när vi skulle ta tåget.. det tog tid för mig att trycka biljett, så bomarna hann gå ner och sen när dem gick upp igen hade jag ju inte tid att springa till första vagnen som jag hade bestämt med Paulina som skulle hoppa på en station senare.. så hon ser inte mig därinne och går inte på, haha.
Så ja.. hon tog nästa tåg.. så jag stod mitt i centrala Hamburg ensam några låånga kanske 20 minuter :P och jag lever! haha ;P

Ne nu ska jag avsluta här serrni.. ha det så bra!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: jennelie

fin blogg :)

2010-09-19 @ 01:48:53
URL: http://jennelieee.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

Tjenare! allt bra med dig idag? :)

2010-09-19 @ 10:23:06
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Alice Carlson

Hej! Va gör du? :P

kram <3

2010-09-19 @ 14:58:17
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback