Tillbaka till startsidan

2 september 2010 - Tyskland

Jag tappar hår. Mycket hår. Varför? stress och mög. Nästan obehagligt att efter duschen igår så tappade jag bara mer och mer.. inte så att jag kommer att bli skallig, men ändå´..

hade ju såklart med glömt engelskläxan s¨å den fick jag stressa med nu på kvällen..sen är jag även stressad av tiden för jag vet att jag börjar imon kl 8..vilket betyder att jag ska stiga upp tidigt imorgon och ja.. jag behvöer min sömn. Robin hjälpte mig i alla fall med lite av min läxa. TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
& ja, jag vet att det är mycket fel i texten men jag pallar inte, hinner inte och orkar inte.

Dagen idag har annars varit okej.. började 2 och slutade halv 4.. hade bara konst. Fick reda på att det finns en svenk till på skolan som går i klassen under mig. Får se om jag hittar henne någon dag.
Vi hörs!

Kärlek och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in dagens fråga på min blogg. kramar!

2010-09-03 @ 19:51:25
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej tjejen!



Det är säkert stressen som är orsaken till att du tappar hår, men försök ät mer protein. Inte konstigt att du är stressad, ditt liv har varit en enda berg- och dalbana. Du kommer att hitta en strategi så småningom där du lär dig hantera karusellen. Bli inte stressad av läxorna, du behöver inte prestera något. Du är i Tyskland för att lära dig ett nytt språk, på dina egna vilkor. Du bestämmer och sätter ribban. Du får inte ha för höga krav. Du ska fokusera på att finna ro och trivsel.



Du, vår ängel, ta hand om dig, skäm bort dig själv med något du tycker om i helgen! Älskar dig!

Kram från oss till dig!

2010-09-03 @ 22:01:27
Postat av: ange

tappar du hår ?! :s

2010-09-03 @ 22:17:50
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback