Tillbaka till startsidan

20 september 2010 - Tyskland

GRATTIS HAMPUS!!!!!!! :D<3


hahaha! Hoppas du har haft och har en bra dag, trots skitvädert ;)

Idag började jag i 10:onde klass eftersom de andra är på praktikum. Var nervös och lite sådant smått och gott. Men det gick bra! Hade bara en lektion med de idag och sen hade jag en lektion med sjätteklassarna.
Resten av veckan ser rätt lugn ut också faktiskt, jag behöver inte gå på kemi - och fysiklektionerna, och det är de som är de senaste lektionerna.

Efter skolan åt jag, som vanligt och sen åkte jag med Kai och Lenni till Blankenese och handlade en övningsbok till mig som jag ska ha på lektionerna när jag ändå inte förstår något (ex. religion), då kan jag arbeta i den istället, ett smart sätt faktiskt ;P

Ajaoo, ha en trevlig kväll! Snart blir det kvällsmat med ett bröd jag valde efter vi hade handlat boken, haha. Cibatta ;). Haha, jag beställde! jag sa då "jag skulle vilja ha en cibatta" och sen när han hade tagit det sa han något snabbt på tyska och jag bara "was o.O?" sen tog han det på engelska och skrattade, han hade en bra accent så han var nog rätt glad att prata lite engelska, hehe, gutt x)

Tjingeliiiing! <3

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback