Tillbaka till startsidan

22 september 2010 - Tyskland

Hallååååj!

Idag hade jag tyska först med sjundeklassarna, det var en bra lektion för jag fick arbeta med ett papper för mig själv. Sen handlade jag två mozzarella-bullar, åt och gick sen till nästa lektion - PGW .. under den lektionen satt jag och arbetade i min övningsbok.
Sen hade jag typ konst.. vi skulle rita av någon pasta som sen skulle förvandla sig till något.. jajo.. jag kan ju verkligen rita. öh. men jaja, jag ska inte vara där mer sen så, så det gjorde inte så mycket x)
Hade följde med Isabelle hem - en tjej från klassen och sen åt jag mittagsessen med Birte och Lenni :)

Skulle till dansen runt 6-tiden, men det blev inte så mycket med det, åter igen, haha.

Aoup... hoppas ni har haft en bra dag!


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback