Tillbaka till startsidan

23-24 september 2010 - Tyskland

God eftermiddag!

Igår så slutade skolan redan vid halv tolv. Jag hade först sport och sen var det konst. Jag blev klar med min bild, haha x)
Efter skolan åkte jag hem och lite senare kom Lenni också hem. Tanken var att jag skulle sätta på värmen i ugnen kl 13.00, så auflaufen skulle bli klar en halvtimme senare, när han kom hem.. men av någon anledning så kände oturen att den ville dyka upp, så jag har ingen aning varför.. men efter mer än 50 min, så gav jag upp, den skulle inte bli klar.. så vi fick äta müsli, haha.. åh tragiskt! :P
Följde med han sedan till handbollen, tittade på ett tag, och körde sedan hem.

På kvällen kom min "Kontakt-person" - i fall det skulle uppstå några frågor eller problem så ska jag höra av mig till henne. Vi pratade lite kring hur jag har haft det, hur jag har det och annat smått och gott. Sen åt vi den där auflaufen (haha) och sallaaaad! x))

Idag (24), slutade jag också halv tolv. Kan ni gissa en annan liknande sak med gårdagen? oturen. Den kände att den ville vara efter mig idag med. Jag hade glömt nycklen inomhus, och mobilen var rätt så näst intill död, så ett samtal hade inte riktigt funkat. Där satt jag i 3h och ca 30 min. Yippi :).. nej, det var lite kallt, lite regning och en lite väl gnällig katt. Varför fattar inte katter att man inte har någon nyckel, och kan inte släppa in dem, annars hade man väl gjort det till en början? t-t-t.. x)
Fick iaf ätet direkt när jag kom in i huset. Nu väntar jag på att Jule ska ringa och så får vi se om det blir en bio (step up 3D) idag, eller inte.

Ha det braaaaaaaaaaaaa. Tjingeeeling!<3

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback