Tillbaka till startsidan

27 september 2010 - Tyskland

Halloj!

Idag hade jag lite mer tid på mig att ta mig till "skolan", eftersom jag skulle träffa några tjejor nere vid tåget 8.05.. och tåget är närmare än skolan. Men jag mötte Isabelle på vägen och tänkte inte så mycket på vad klockan var när hon sa att "vilken tur, där kommer vårt tåg", så de tjejorna träffade jag aldrig vid tåget, för jag var tydligen för tidig x)..men jaja, I Blankenese var alla 10:o klassare samlade 8.15 iaf, sen var det en massa tågresande och slutligen buss och då var vi på ett konsentrationsläger för att titta.
Guiden var en märklig filur med ögonbryn som var ifyllda i en kraftig blå färg och för övrigt var hon rätt färgglad i sina klädval.
I helhet så kan jag ju säga att jag "uppskattade" besöket på ett sådant här läger mer med min konfirmationsgrupp, eftersom där fick man en mer inblick i det. Här fick vi knappt se lägret.. utan arbetade mest i grupp och kollade på bilder och pratade (och jag förstod ju inte.. hehe..)

Jag, Jule, Jonas och Daniel hade i alla fall väääääldigt kul med Jules kryckor, haha! Jag var snäll.. skrattade bara lite sådär :) men de satte jules kryckor i knävecken på folk hela tiden, haha fan vad det var skoj då x).. snacka om att man var uttråkad.. och ja, lite dåligt samvete hade man fakitskt. Att man stod och skrattade på en sådan dyster plats... men just då var jag också rätt trött och hungrig för att tänka normalt. fy.

Efter skolan handlade jag tandkräm. Besökte Lidl här för första gången, wihooo :P..
Sen cyklade jag hem.. och det var typ dagen.

Tjingelinglingeling.<3

Amanda

Kommentarer
Postat av: eem'

sv: aa ny tröja :) en helt vanlig huddtröja dock, köpte en svart en vit och en röd :)



har jag haft en guid som henne hade jag nog inte tagit det så seriöst tror jag. det kanske påverkade dig med.. för det lär skumt.. :P

2010-09-28 @ 18:55:21
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: hpi

2010-10-01 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback