Tillbaka till startsidan

3 september 2010 - Tyskland

God kväll Leute! :)

Exakt en månad kvar tills arton, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Lite konstigt det där ju.. man har länge velat bli arton men nu vill jag nog fan inte bli det mer :P.. & dessutom känns det rätt konstigt att för första gången inte tillbringa sin födelsedag med den som födde en och såklart fadern min x)

Men till nuet/dagen nu.
Först gick jag upp tidigt.. yej :(.. sen i skolan så började en kille med namn constantin (eller något) prata med mig och på lektionen satt jag bredvid honom och nu fick vi en äcklig jävla läxa i det ämnet så vi ska göra en presentation tillsammans.. typ. usch, jag vill inte prata inför klassen, på något språk.. men men x)
sen var det historia på engelska, helt okej faktiskt.. vad jag minns o.O.. fick ingen läxa i alla fall, haha.
Sen engelska, fan.. jag gjorde onödigt mycket igår.. som jag även anade.. men jaja, då är jag lite mer rikare på globalisering, haha?
Sista lektionen hade jag följe med Constantin till spanskan (som är på en annan skola) och ja.. jag hoppar nog av spanskan. De talar för mycket tyska för att det ska vara en spanskkurs.. och jag får därför inte ut så mycket av det heller eftersom det är förklaringar på tyska inför ett annat språk och massa annat pladder.
Constantin frågade mig nu om jag hittade vägen hem igen.. I said yes.. well I had veeeery wrong. Jag var i väldigt fel riktning mååånga gånger. Och trots att det kändes hopplöst så höll jag mig cool (;P) och tänkte att jag förr eller senare skulle bli uppring och frågad över vart jag var :P.. Vet ni vad? Jag hade en väg till att följa när Kai och Lenni hämtade mig. DENNI! att hitta nästan hem i Tysklands näst största stad när ni har kasst lokaliseringssinne.. det är ta mig fan braaaaa!

Jag åkte hem och åt pannkakor med nötcream och socker, pratade lite med familjen och sen gjorde jag vid mig. Jule kom och hämtade mig och då åkte vi ner till en MIIIIIIIIIIIIINI (okej MINI) festival och ja.. Rike åt en crêpe sen åkte vi nästan direkt hem till Jule. Vi hade verkligen skitkul! Längesedan jag skrattade så mycket!
"normally I eat ... normal?" - hihihih x)
sen kollade vi även pyttelite på tv, såg bilder och film från hennes halvår i USA och sådär. Ja.. som sagt, det var sjukt trevligt! Gillar verkligen de där tjejorna!

Jag, en annan Jule och Rike åkte sen hem.. de följde mig hem så jag inte skulle bli vilsen igen.. haha! SÜSS! x)

Godnatt<3

Amanda

Kommentarer
Postat av: ange

grattis i förskott :D

2010-09-03 @ 23:58:28
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback