Tillbaka till startsidan

6 september 2010 - Tyskland

God kväll!

Vad borde jag göra nu? SOVA, men ja.. jag måste bara skriva ett inlägg först.
Idag har varit en rätt fullspäckad men samtidigt inte-dag. Gick upp tidigare än jag behövde för jag visste inte när jag behövde gå upp.. åkte till skolan med Kai för att hitta frau shuldt så jag kunde få mitt riktiga schema. Jag fick mitt schema och såg att jag hade en lektion typ 2h senare, så jag åkte hem och gjorde engelskläxa, hehe.
Sen åkte jag tillbaks till skolan och hade tyska med 6:te klassare. fan vad nervös jag var innan vi började.. trodde de skulle vara lite kagiga.. men icke! Hur intresserade som helst av mig ju :P
Så min första tysk-lektion gick ut på en lek som jag knappt fattade vitsen med.. men jaja x). Innan jag cyklade hem tänkte jag köpa mig en läsk, men nepp. Skitmaskinen snodde mina 1 euro och 10 cent, far åt skogen din fan ;(

Hemma började jag kolla på en film - When in Rome. I like it so far :)
Men jag han inte se klart hela för jag behövde äta och sen var det min första körlektion. Haha läraren är knaisg och galen :P Jag gillade i alla fall det :)
& efter kören var det födelsedagskalas för Rike! I början var jag rätt obekväm. känns lite småjobbigt att ofta bli vald sist att bli kramad och typ ja sådana småsaker liksom.. sådana saker som gör att man undrar ifall man någonsin kommer bli vän-vän och inte liksom bara "en från sverige" men ja, det försvann senare och jag hade riktigt trevligt! :))

Kom hem för sent.. för jag läxa ju.. ska göra en liten presentation imorgon i PGW. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. HAT OCH DÖ. men det blir nog bra det med.

Hörs i morgon. tschüss!

Amanda

Kommentarer
Postat av: michelle

fin blogg :)

2010-09-07 @ 13:58:10
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag håller tummarna för att din presentation ska gå bra imogon! Det är jobbigt nu att tänka på det, men efter du gjort det kommer du att vara stolt och glad att du gjorde det! :)

Många Kramar :)

2010-09-07 @ 16:22:50
Postat av: monika

digger bloggen din ass=D

koslig med kommentar tilbake !

2010-09-07 @ 19:46:59
URL: http://monikaolsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback