Tillbaka till startsidan

7 september 2010 - Tyskland

Hallo alles!

Idag startade min dag rätt bra, det känns som att jag går upp vid 9 nu vid 8.. eller alltså ni fattar. Det känns inte lika tungt för jag har börjat acceptera tiden och vänjer mig.
Gick i alla fall ner till korsningen där Jules mamma och hon sen hämtade mig, eftersom cyklen stod på skolgården sedan igår.
Lektionerna idag var riiiiiiiiiiktigt tråkiga. fi fan. Fattade typ nada av PGW:n och seminaret. Engelskan var väl ändå helt okej.
Efter skolan cyklade jag hem, kollade klart på filmen och sen chillade jag lääänge på mitt rum tills maten var klar. Då gick jag ner och åt med de andra och efter maten så gjorde vi Lennis läxa och sen spelade vi memoryspelat jag köpte till han :)
Gick senare upp på mitt rum och fixade med mappar och böcker för skolan och ja.. nu blir det snart natti natt. Upp 8 igen imorgon, Uh!

Schlaf gut Leute!
Godnatt <3


Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback