Tillbaka till startsidan

9 september 2010 - Tyskland

Goder kväller folket!

Dagen började att man tittade ut och såg rätt mörkt väder.. stiger ur rummet och ser en lapp från Birte att det regnar så ifall jag ville ta bussen så kunde jag ta den ifrån en station och åka två stationer, hehe, så rart :D
Men jag tog min cykel trots duggregnet. Min första lektion började 10 och då hade tyska med 6:te klassarna. Det som jag gjorde i tyskväg var att skriva en diktation.. det gick ju rätt dåligt, haha.. men vafan, gjorde mitt bästa ;P
Åkte sedan hem för jag hade två timmars paus :P
Tillbaks var jag kl tio i 2 i skolan och då hade jag kunst. Blev förvirrad ett tag för klassen kom inte och klockan närmade ju sig 2.. så jag gick lite fram och tillbaks, frågade tillslut en man och han visade in mig till var klassrummet låg.. och ja, det var typ öde? så mitt schema stämmer inte med klassrummet.. men däremot så var det klassrummet mittemot och alla var redan där inne o.O blev lite chockad :P men ja x)
Jag hade min dikt som Robin hjälpte mig att leta efter och jag började då beskriva dikten i bilder.. och ja, jag är en barnslig ritare.. haha! Jag lovar att visa er min bild sen ;)

För övrigt har jag bara chillat idag, ätit vitt bröd, auflauf och sallad :D
Nu ska jag snart sova.

God natt!<3

Amanda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej prinsessan!



Jag tror inte du får mina sms, har skickat en del i förra veckan och några denna, men får tillbaka att de inte gått fram...undrar hur du mår efter olyckan som du fick se? Har också skickat ditt saldo så du vet vad du har att spendera...Har pratat med Éva idag om vår utbytesstudents mailadress, den kommer snart! Amanda, vi behöver skicka in intyg från skolan till CSN, hur går det med det? Har du fått något?



Tänker mycket på dig, hoppas du får en härlig fredag! Älskar dig! Kram från oss till dig!

2010-09-09 @ 22:23:00
Postat av: M I C A E L A

Hej.

Fin blogg!

Allt bra?:)



KRAM

2010-09-10 @ 09:42:45
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback