Tillbaka till startsidan

10. April 2011 - Deutschland

Klockan är över 8 och jag har inte ens börjat packa. Bra där! Inte för att jag ska vara borta i många dagar men ändå. Jag ska inte bara packa utan jag ska även hoppa in i duschen, borsta tänderna, få håret torrt och sådant ansträngande saker. Jag har ingen lust med det. Vet inte om det är för att jag är "nervös" för att åka iväg eller ifall det är värmen som har tagit koll på mig. Jag känner mig liksom bara slö och orkar inte heller åka på läger.. nej, gud. Jag har nog nedstämt, men varför detta nu då? det bör jag då inte vara. Nå, ja det kanske bara är nervositeten som slår in och stress. Känner mig typ stressad.

Att allting kan förändras på en dag. Igår kände jag mig typ glad, lycklig och full med sommar/vår-känslor:

Just nu är det andra visor, hehe...(bild tagen innan idag när det var så varmt:


Fan peppa mig någon??? Jag vet att det kommer bli kul att åka iväg på ett läger som dessutom ligger vid havet och slippa den tyska skolan en hel skolvecka!! Men sen liksom tycker jag nog i för sig inte det är så kul med att packa om den där resväskan hela tiden. Kändes som jag nyss var på läger och jag hade verkligen kul på det lägret men all good things comes to an end, som de säger och det ger en inga goda erfarenheter vill jag lova. Jag vet att jag kommer att träffa de människorna fler gånger som jag träffar på detta lägret, till skillnad från det förra med yfu, men sen vad som händer på ett läger vet bara de om som är där och det är svårt att liksom "Återuppleva det". Jag vet inte riktigt vad jag försöker förklara just nu... så jag lägger ner. Jag är inte peppad bara.
Jag önskar er i alla fall en härlig vecka, likså önskar jag mig själv en härlig vecka, för jag tror verkligen det kommer att bli bra!

Kramar på er allihopa!
Hörs när jag kommer hem igen (eller imorgon eller någon dag efter jag kommit hem).

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen så jag kommer någon vart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det kommer bli toppen bra :) så ha en bra vecka snusse <3

2011-04-11 @ 17:43:35
URL: http://qzam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback