Tillbaka till startsidan

17. April 2011 - Deutschland

Måste bara börja med att jag sitter fortfarande och skriver 2010 i mina rubriker innan det slår mig att nä fan, det ska stå en 1:a. När ska man liksom haja det på riktigt att det är 2011, haha?

Ja,ja. Här ligger jag i min säng och har vaknat till för att min hals gör så jäkla ont så det inte är sant. Annars brukar jag kunna sova fram till kl 11 här, men icke.
Åh, vad som slog mig precis var att jag drömde om Emelie, haha! Rätt sär dröm ändå men ingenting märkvärdigt kanske. Typ drömmen började med att jag klingade på, på dörren hemma hos hon (vi hade inte planerat att träffas) sen öppnar hon dörren och bara släpper in mig och så sätter hon sig i soffan tillsammas med Jerry som ropar Hallå till mig när jag kommer in, som vanligt x) Sen vet jag att ett tag därefter går vi och sätter oss vid bordet och äter men jag minns inte mer av det. Antar att den första delen av min dröm gick till så för att jag saknar det där med spontanheten litegrann. och med min Emelie, så är spontanhet bäst! Nog för vi kan ligga på soffan i timmar men ibland flyger det i oss saker som att baka och dra till Svarte, klä ut oss till man och kvinna för att vi blev skrämda av en gammal gubbe så om man då är en man med så klarar man säg bättre, tänkte vi. Hihi. Sen typ bara "ska vi åka in till stan?" och "ska vi träffas IDAG?" (inte imorgon, inte på måndag.. idag!)

Hur som helst så det där med halssmärtan kan verkligen, verkligen dra sig och jag menar det! Det brukar mestadels vara skit men nu är det så mycket mer än bara skit att ha det, för det kommer sååååå olägligt. Mer än någonsin.
Imorgon ska jag lixsom in till stan med Jule och Jule och handla klänning inför motownkonserten med kören PÅ ONSDAG! ahhhhhh! Och på den konserten så ska man ta i från tårna och typ ryta (haha nej men nästan) bara för att den musikstilen kräver lite mycket från en som inte i vanliga fall kan sjunga och helt plötsligt ska ta de lägsta tonerna som går för en altare och sen även typ falsett nästintill eller något. Kill me?

Idag blir det till att bara stanna hemma, återhämta mig och möjligtvis börja på min ÄP(estetisk presentation)-bild.

Tjingeling!

Jag och Jule! (hon är så fruktansvääääärt brun eftersom hon i normala fall är rätt brun och sen var hon i costa rica i 3 månader... jisus! och hennes hår... GE MIG?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tar du hennes hår tar jag ditt :D

saknar spontaniteten som in i oxå:( lite gulligt att du drömde om mig x) och min pappas hallå xD så jävla bra!

mysiga bilder! :D

2011-04-17 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback