Tillbaka till startsidan

30. April 2011 - Deutschland

- Såg precis att senast jag skrev den 30:onde här i en månad så var det i december, ojoj.

- Även ifall vissa månader har 31 dagar och en speciell 28, så kan man väl säga att jag idag har varit i Tyskland i 8 månader. Hur galet är inte det? 8 månader borta ifrån Sverige, vem kunde tro det för några år sedan?

- Och ja, hemlängtan kan fortfarande slå en, trots att det är April.(i morgon Maj).
Igår var det lugnt, men sen vaknar man idag så var det inte så lugnt mer när man går in på facebook. Ja, ja. Jag vet vad de säger - använder inte FB så mycket för det kan man få hemlängtan av, men jag får kanske mestadels inte hemlängtan av vad som händer i Sverige utan snarare vad som händer här som ingen ansikte till ansikte säger till mig, eller så. Om ni förstår vad jag menar? Jag är liksom fortfarande utbytesstudenten som förr eller senare kommer att åka hem och jag menar ibland tycker man om känslan att vara utbytesstudent jätte mycket, men ibland är det inte så skoj mer.
Men Emelie, jag kollar på min resväska ;)


Behöver havet! Och nu när jag tänker på det, så hade det inte varit en dålig idé att åka iväg själv till Wedel och sitta och kolla ut mot Elbefloden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

resväskan! ganska smart det dära :D

65 dagar <3

2011-04-30 @ 14:31:32
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback