Tillbaka till startsidan

7. April 2011 - Deutschland

GRATTIS min toker, snussitussi, musse, Nusse, mulanos, Mu, Ru!
Love you <3







Dagen har för övrigt varit bra. Jule kom som sagt till skolan idag efter att ha varit 3 månader i Costa rica. FY FAN VAD BRUN HON VAR!!!!!!!!!! nej henne vill man inte stå bredvid, haha. Då ser man bara ut som vit choklad!
Hur som helst så var det najs att ha henne tillbaks. Kändes så avslappnat igen på något sätt i Skolan. Trots att jag höll mig rätt mycket i bakgrunden - eftersom många ville prata med henne så lyckades vi ändå få några samtal hit och dit under dagen. Glad över att hon är tillbaks, som sagt. Lite synd att jag hade missuppfattat det igår. Jag trodde Felix sa att hon landade halv 8... nej det gjorde han inte. Han menade typ det som en inbjudning - att vi ses hhos Jule då med de andra tjejerna. Tur jag är så smart och fatta det.... eh. Ja,ja.. Jule sa i alla fall att det var lugnt och att hon hade sagt till Felix redan innan att han fick vara mer tydlig med vad han menar, haha. Så antaligen är det inte första gången.

Nästa människa att dyka upp i skolan som jag har pratat lite tidigare med är Sofie, som nu snart har varit 3 månader i Frankrrike. Därefter är det Joruns tur att komma hem! :D Ser framemot att få min syster, haha ^^
Sen är det min tur att åka hem! Lite dumt då att jag bara får ha en syster i en vecka.. blö! Men hon får komma hem till mig då, tycker jag :))

Ska nog träna idag... kanske, haha. Fan, jag har ingen disiplin.


BTW, idrotten var skoj idag. Spelade först vollyboll med några yngre.. vårt lag sög men det gjorde inte så mycket för de andra FÖR EN GÅNGS SKULL! wow...
Sen gick vi ut eftersom det var fint väder och jag spelade "passningar" med  Isi. Mina vita skor såg inte så vita ut efter det mer. Speciellt högra insidan var brunfärgad. Niceeeee... Så hej tvättmaskin, ja.

Hejdåååååå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback