Tillbaka till startsidan

8. April 2011 - Deutschland

Grattis mitt hjärta!




Vet ni vad jag gjorde igår istället för att träna? (träningen blev inställd för de inte hittade någon vikare och då var jag redan inne i stan)
Jag piercade mig, haha. Det gjorde ont och mitt öra var superrött. Nu gör det fortfarande ont och om man stöter emot det någonstans så dör man lite inombords eftersom det är så pass svullet och ömt. Blä.
Duscha måste jag med, men det får jag inte fråns ikväll sa hon som piercade mig pga. schampookemikalier (?) och liknande.
Träna ska jag istället göra ikväll med Annika. Zumba blir det! Helnaaaajs. Dags att börja bli lite duktig nu. Ska också försöka bli lite bättre på att få i mig nyttigare mat, haha. Det är faktiskt inte så svårt här eftersom det finns mycket mer nyttiga saker till hands när man är i farten. Det dumma är ju att det finns även väldigt många onyttiga saker när man är i farten.. hähä.

Så här ser i alla fall piercingen ut. Tanken är sen att jag ska hitta en piercing som ser ut som en rosett (gjorde det innan men nu är den inte kvar där... så får söka vidare).
Bilden är också lagom assi, men vafan..


Nu vill jag bara ha två stycken hål till i öronen. Så jag på mitt andra öra har 3 i rad och på det som ni ser på bilden förblir som det är. På andra örat är jag fortfarande inne på att tatuera ett hjärta.
Btw... Måste med visa en fin bild senare på den nya traguspiercingen jag köpte!
Och ett tips.. behöver ni pierca er så kom hit! 50 kr för ett hål + öronhänge vad fan!
Det är väl billigt eller är det bara jag som tror det? Har för mig att det kostar typ 100kr mer i sverige.
Nå ja.. hejdå :D

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; dagensgåta är uppe , kika in och kolla om du hade rätt:)

2011-04-10 @ 00:10:25
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback