Tillbaka till startsidan

9. April 2011 - Deutschland

Idag är det fiiiiiint väder igen! YES :')
Började dagen med att skypa med Emelie, gick upp gjorde vid mig sen tog jag och gjorde i ordning och frukost och satt mig ute i solen. Märkte att det var alldeles för varmt med jeans så jag gick in och bytade till min jumpsuit som jag köpte för ett tag sedan tillsammans med andra kläder från H&M.



min spegel är smutsig för er som inte ser det, fast det är omöjligt att missa om man kan se.

Ute i solen så skrev jag brev till Emelie, därefter solade jag och sen gick jag in för det blev för varmt och skrev brev till Jorun och packade in hennes presenter. Nu har jag 4st brev som ska iväg + ett paket.
Jag har ingen aning om hur länge posten har öppet idag men jag måste i alla fall strax sticka och handla flipflops och lite gottegott eftersom jag nästa vecka från måndag-fredag är på körläger med skolan och jag måste ha något att namnsa på under bussresan och på kvällarna där, samt så stod det att man behövde skor för stranden. Så måste alltså ha flip-flopisar.
Ikväll ska jag sitta barnvakt till de vanliga 3 killarna, vid 20.15-tiden tills... natt? Ingen aning. Tror de sover i alla fall så det blir inte så ansträngt förhoppningsvis, haha. Så kan ta och sätta mig vid the sims eller något.

Nå ja, ha en fin lördag ni alla där!
Ps: kolla vad sött! hihi ^^ En gång efter jag hade stannat hemma med Lenni en kväll när Birte hade natt på jobb och Kai var bortrest. Som sagt, väldigt sött men blir lika chockad varje gång för jag ser inte det som en större sak att stanna ensam hemma med honom eftersom han sköter sig så bra själv, så blommor och choklad (som jag redan hade tagit fler av innan jag tog fotot) behövs verkligen inte!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback