Tillbaka till startsidan

Design

Nej vet ni vad... jag sätter hit en ful design nu tills hampus har fixat en annan till mig.
Jag trodde då aldrig man kunde störa sig så mycket på en bloggdesign som jag faktiskt har gjort nu och anledningen till det är väl att jag vill att ni blir bemöta med lite ljus och vår när ni kommer in här. Lite lycka, så som jag känner inom mig. Och nu är hela designen svart med ett ynka ljus. Känns för höst och för tillfället väldigt deperimerande och så känner jag inte mig.

Ville bara säga det. Sen kan jag även tillägga att det är jättefint väder ute! Ska snart hoppa in i duschen, gå ner och äta frukost ochhoppas på att jag kan bära shorts idag utan att frysa, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback