Tillbaka till startsidan

Glad påsk!

Firade påsk idag ensam med Birte eftersom de 3 männen befinner sig på en ö. En vädligt öde ö men endast en invånare som heter Janne, som idag fick besök av liten bror som gave all in. Han klädde "ut" sig som brodern sin (grön alltså), gummistövlar, kikaren i fulla hugg och humöret efter naturen på topp.
Jag och Birte gav oss ut på en HH-stadtrundfahrt und ja, alles war total supernett! Ich hatte so viel spass gehabt, obwohl meine füsser viel wehgetan hatte.
Na ja, hier habt ihr ein bisschen fotos von den Tag:


började med frukost - var en hel del mer på bordet, men jag plockade bort det för fotots skull, haha.




leta ägg och harrar




Landungsbrücken


I en maffig evangelisk kyrka med guld (inte vanligt för evangeliska kyrkor tydligen)





Toppen av kyrkan. Det finns massor med bilder därifrån men det tar sådan jävla tid att ladda upp och jag är trött.



(ser tannalös och hemskt ut men äre inte)

Dom! Årstivoli typ. Kommer vinter,vår,sommar och höst. Idag var min första gång och även min sista gång under mitt utbytesår eftersom nästa börjar i slutet av juli. Fan. Skulle gått dit tidigare.


Slutligen vandrade vi igenom Planten und Blom, där vi hittade en ankmamma med 11(!!)st bebisar. Man ser inte alla eftersom de gömmer sig bakom henne.
Förresten så var det fint i Parken! Väldigt fint.


ett hus i parken

Kunst på marken


Det var några bilder. Hej å hå. Eller ja, gó natt godingar :))
sp du Robin eftersom du läser detta för en gångs skull! Stolt jag blir över dig, fast jag tvinga dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback