Tillbaka till startsidan

Random pics

Igår köpte jag ju skosnören. Så här blev resultatet:

Före:


Efter: (coolt va? hihi)



Och till en helt annan sak. Jag hatar att det är så svårt att skissa ner något snyggt på ett papper. Jag satt typ 3-4 timmar med den här bilden och då blir bilden bara helt okej. Toppen. Andra kan skissa ner en skitcool bild på bara några minuter..
Liksom det som ska göra att det ser ut som en filmrulle ser istället ut som vägar.. Lyckat det där. Nej :(

och ja kära vänner, det stå på svenska, haha. Ville göra det så, för ville skryta lite om att jag kan ett språk som de andra inte kan, haha. Så de kan gott undra vad det står, trots att det är en liten töntlåt på slutet och sen en snutt av nationalsången däruppe.

ful läpp och kolla bara armarna. HAHA! Åh! :(
Ja, ja.. själva människan är inte riktigt tänkt att vara målad helt så människoaktig heller, utan typ lite sådär som en seriefigur liksom eftersom det är en serie. Jag menar hennes ögon ser ju långt ifrån männskliga ut, precis som allt annat.
Äh whatever.. skulle bara informera er om vad jag har hållt på med för onödigt skit (okej, inte öndöigt för är ett skolarbete tills imorgon, som då ska vara inlämnat) i 3-4 timmar.

Gónatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback