Tillbaka till startsidan

4:de advent 2011

Idag är det knappt en vecka kvar till jul och uppriktigt sagt så har jag ju haft mer julkänsla tidigare än vad jag har nu.
Igår var jag och Robin hos hans föräldrar och åt och hade det trevligt. Där fick man julkänsla, men sen vaknar man upp idag och känslan är borta. typiskt.. det är den där snön. Fick höra att det hade snöat imorse, men jag missade det såklart :(( Nåväl.. man får väl ta det för vad det är eller kommer att bli - en jul utan snö. För att tvinga in lite julkänsla i kroppen så sticker vi idag iväg till Jakribborg där det är julmarknad! Robin har tränat tills nu runt två och står i duschen nu. Så såfort han är klar så måste vi sticka. De slår igen julmarknaden för i år kl 5 redan..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ha snöööö! hoppas ni hade det mys på julmarknaden :D

2011-12-19 @ 16:33:43
URL: http://eemelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback