Tillbaka till startsidan

Det typiska

När jag väl väljer att inte plugga på lördagen så får jag typ ont i nacken och huvudvärk på söndagen.. schysst!!! Så jaha... kan säga att det inte är så kul att läsa ut en bok för tyskan när man har ont. Dessutom vill jag skriva lite om den så jag kommer ihåg vändpunkterna, så att jag kan förklara om boken sen(är ju sämst på att berätta om böcker..)
Idag måste jag dock plugga Islam. Har prov på tisdag (LUCIA!) bara för att jag inte kunde göra det i fredags, när alla andra gjorde det. - Hade ju nationella då ju, som dessutom gick åt helevete!!
Hade tänkt sätta igång en film nu eller något. Har precis fått i mig lite mat och ska se ifall huvudvärken släpper lite pga den. Om inte, ja men då får jag väl helt enkelt plugga med huvudvärk då! ahhrg.
haha en bild från igår ^^)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Auuw vad jobbigt :( hoppas att du fick något gjort, plugg eller chill, bara det blev bra :)!



Haha nej det var inte precis er som jag förlorat :P gillade bara det ordspråket med :)! och jag längtar en massa :D!!

2011-12-11 @ 21:02:25
URL: http://eemelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback