Tillbaka till startsidan

Going down

Höll på att tappa greppet innan idag. NkB:n tar kol på mig. Har suttit hela jävla studiedagen och började bli så fruktansvärt frustrerad, för jag känner inte att oavsett hur mycket jag skriver, läser, försöker lära mig, så går nog inte ens hälften in. Jag känner mig okapabel till att lära mig allt det där. Därför gick jag upp, innan jag började gråta, skrev av mig och sitter nu och bara tar det lungt. Pappa har åkt iväg för att handla och när han kommer hem ska jag laga Risotto. Mumma!!
Jag sitter fortfarande i pyjamas med äckligt hår, regnet trillar ner där ute, magen kurrar och jag känner mig allmänt nere pga. den jävla skolan. Imorgon har jag provet. Fixar jag inte det så kommer jag börja storgråta. Jag har inte pluggat så här intensivt för att inte ens bli Godkänd! Så jag ska fan ha ett godkänt!!!
Konstiga Mulan för någon dag sedan ^^

Kommentarer
Postat av: eemelie

men störigt att jag inte fattat att klickan in på veenus.blogg.se... har ju provat fram till idag att gå in på veenus.se .. trodde den låg nere ftf :(



Håller tummarna att provet går bra! <3<3

2011-12-07 @ 20:49:45
URL: http://eemelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Neha

Nej men vad söt:D

2011-12-08 @ 14:27:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback