Tillbaka till startsidan

10. Februar 2011 - Deutschland

Igår var det en himla chill & jag mådde väldigt bra trots att jag inte hade samma ro, som vanligt. (Annika knows what I am talking about, haha)
Hur som helst så ringde Lenni mig när jag stod och väntade på bussen och frågade om jag kunde skynda mig hem för han var ensam hemma och ville inte vara ensam hemma mer. Han sa dock inte att han redan hade varit ensam hemma i 1 och en halv timme, men gud vad bra gjort av han! ^^ Tyckte dessutom det var supersött av han att han ringde, haha x)
När jag kom hem satt vi och kollade på filmen som jag hade köpt till oss, mestadels var det för att han var sjuk som jag hade köpt den. - Filmen var förresten var den tecknade serien avatar på Nikolodion som de hade gjort till riktig film. Vi både tyckte om filmen, men fan alltså, det finns en tvåa med tydligen, fast den lär man vänta på eftersom filmen var ny. Ah, typiskt.
Vi spelade sedan Fia med knuff eller som det heter här, och spelas lite annorlunda "Mensch, erger dich nicht". Jag har nog då aldrig spelat några sådana spännande omgångar förut! Jisus alltså, vad skoj det var!! Först vann jag 2 ggr, sen Lenni 3 ggr och sen jag en gång till. Så 3-3 ;)
Vi åt sedan mat tillsammans med Birte som hade kommit hem och därefter la vi puzzel - hur länge? Länge!
Birte for iväg till arbete och haha, som vi skrattade. Birte skulle jobba natt och Lenni säger "har du med dig sovsäcken nu?" Så öppnar Birte dörren ifrån Hallen och säger "eh.. haah, nej" och vi alla börjar skratta. Hhha, det värsta var att hon hade glömt ALLT hon skulle ha med sig xD! Hur kan man glömma det viktigaste? xP Att jobba natt på hennes jobb betyder liksom att hon får sova där men ifall någon behöver hjälp så måste hon stiga upp, men det händer inte så ofta.

I alla fall när hon sen begav sig så ringde Kai och Lenni utbrister "MEN HALLÅ, vem ringer nu när mamma precis gick.. åh wie dumm!" haha!
Sen tappade vi konzentrationen på puzzlet och började dansa och leka avatar, haha.

Kai kom sen hem och medan han åt så puzzlade jag vidare och Lenni, var Lenni och sprang runder.
Jag var sedan trött och gick upp och tog ett bad medan en handbollsmatch startade på tv:n. Kai och Lenni var klistrade. :)

Idag har inte hänt så mycket, skolan var tråkig.
Efter skolan försökte jag puzzla vidare lite på puzzlet som de andra, men nej, fan vad jävla svårt det puzzlet är dååååå! haha skitstörigt! :)
Spelade tidigare lite the sims med Lenni, och ja, det var det.

Tjingeeelingoooos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback