Tillbaka till startsidan

19. Februar 2011 - Deutschland

Kvällen blev lite bättre igår, men jag var uttråkad. Det var mer en fest än en bal, tyckte jag och därför tyckte jag det hela blev vridet. I början var det helt okej och jag fick många beröm för min klänning och håret och man pratade typ normalt. Sen dök alla upp som hade förfestat tidigare och då ballade ur för min del, tyckte inte det var kul mer.
Därför bestämmde jag mig för att ringa och fråga om jag kunde bli hämtad innan jag skulle glömma bort det som jag tyckte om med balen. Bäst att sluta när man minns det bästa med den, tänkte jag.

Ville mest bara skriva det. Idag är de andra i Kiel och jag ska antingen träffa Leah eller Annika, eller båda idag.
Ha en fin dag!

Börjat skriva en bok förra veckan och här får ni två klipp ifrån den:


Saker jag älskar:



Som det står - tatueringar jag funderar över.

Revbenen tycker jag verkligen om men kan inte bestämma mig för ett betydande ord. Charlys tass ska jag definitiv tatuera in! Men nu när jag tänker efter så menar jag nog fotryggen inte leden..

Kommentarer
Postat av: Fridalarsson

Det där med katt tassar på fotleden har jag också funderat på, eller hundtass :)

2011-02-19 @ 16:40:11
URL: http://fridalarssonfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken tur att din kväll blev lite bättre iaf :)

kan nog bli snyggt :)! har du sett miley cyrus tatto? sjukt snygg, kom och tänka på den när du skrev med revbenen, sjukt snyggt :) !

2011-02-19 @ 21:52:11
URL: http://qazm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback